Hologramtechnologie in retail van toegevoegde waarde?

Blog

Bron: Retail Innovation Platform

Trekken hologrammen in etalages bezoekers en kopers naar een winkel? Oftewel: is het een ‘nice-to-have’ of een ‘must-have’?

Onderzoekers Tibert Verhagen, Anne Moes en Siwdath Ritoe van het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam onderzochten het fenomeen hologramtechnologie in de retail en beschreven hun bevindingen in een blog van Marketingtribune. Het lab is een samenwerking van het lectoraat Crossmedia van de Hogeschool van Amsterdam en het HvA Centre for Market Insights (lectoraat Digital Commerce). Eerder verschenen al diverse onderzoeksresultaten van andere vormen van instore-technologie. De blogs hierover met daarin de resultaten, zijn gebundeld in het boek "Technologie redt de winkel?!".


Deel deze pagina

RetailInnovationPlatform RInPcirculaireconceptenduurzaamheid RInPcustomerexperiencetechnologie RInPdatadrivenretailecommerce RInPskillscompetenties RInPtoekomstbestendigewinkelgebieden RInPveranderendconsumentengedragnieuwebusinessmodellen