HYPE lab in Delft in volle gang

Nieuwsbericht

Bron: Retail Innovation Platform

In Delft wordt er met het HYPE lab weer volop geëxperimenteerd naar innovatie in retail. Dit living lab onder leiding van TMO Fashion Business School brengt ‘de winkel van de toekomst’ en is onderdeel van het landelijke onderzoeksproject Future Proof Retail.

Het is een hi-tech pop-up store voor retailers. Hier kunnen ondernemers spelenderwijs ontdekken welke innovaties waarde kunnen creëren voor hun eigen winkels. Drie Delftse fashionondernemers testen de technologieën en inrichting samen met medewerkers, TMO-studenten en klanten in hun eigen winkel. Verschillende technologieën wisselen zich in meerdere winkels af, zoals de 'spy-bril' in de RayBrandstore, de loyalty app en de Ipalrobot bij No13 en de Telepresence robot & Ipalrobot bij Instore conceptstore. Meer info over het lab, neem contact op met: Jacqueline Arnoldy van TMO Fashion Business School.


Deel deze pagina

RetailInnovationPlatform RInPcirculaireconceptenduurzaamheid RInPcustomerexperiencetechnologie RInPdatadrivenretailecommerce RInPskillscompetenties RInPtoekomstbestendigewinkelgebieden RInPveranderendconsumentengedragnieuwebusinessmodellen