Geef je mening over technologie in de winkel!

Nieuwsbericht

Bron: Retail Innovation Platform

ShoppingTomorrow expertgroep Innovative Retail Technology (onder leiding van Jesse Weltevreden en Tibert Verhagen van de Hogeschool van Amsterdam) onderzoekt dit jaar waar de behoefte ligt bij retailers als het gaat om keuze voor en implementatie van technologie in de fysieke winkel. Geef je mening via de poll! Het kost maar 2 minuten van je tijd.

Waar deze ShoppingTomorrow expertgroep vorig jaar onderzocht wat de meerwaarde van innovatieve technologie in de winkel is (lees het inspirerende case-study rapport), werken ze dit jaar toe naar een interactieve tool die retailers helpt beslissingen te nemen over het kiezen en implementeren van technologie in de winkel. Om deze tool te ontwikkelen willen zij achterhalen wat de behoefte is van retailers op dit gebied.
 
Vul de poll in via www.cmihva.link/poll-irt
Dus bij deze een oproep: ben jij retailer met een of meer fysieke winkels en wil en kan jij 2 minuten tijd vrij maken om een poll in te vullen? Dan ontvangen zij héél graag jouw feedback via bovenstaande link.

Uitgebreide informatie over de expertgroep, zoals aangesloten experts, de onderzoeksopzet en de doelstelling van het onderzoek, vind je op de pagina van de expertgroep Innovative Retail Technology. De volgende stap is een uitgebreid surveyonderzoek en een brainstormsessie met retailers over de ontwikkeling van de tool. Naar verwachting wordt de interactieve tool tegen de zomer van 2020 opgeleverd. In januari wordt er al een eerste bluepaper gepresenteerd tijdens de Webwinkel Vakdagen. Deelnemers van het onderzoek ontvangen de resultaten van het onderzoek.

Heb je suggesties of ideeën? Of wil je op de hoogte blijven van deze expertgroep? Houd dan de Linkedin en Twitter pagina van het Centre for Market Insights van de Hogeschool van Amsterdam in de gaten. Of neem contact op met Tibert Verhagen (voorzitter) of Mayke Steeman (Project Manager) van deze expertgroep.


Deel deze pagina

RetailInnovationPlatform RInPcustomerexperiencetechnologie RInPdatadrivenretailecommerce